MojWindows

Spoločnosť Lenovo dňa 7. októbra 2015 na podujatí Canalys Channels Forum EMEA oznámila spustenie svojho unifikovaného partnerského portálu  pre región EMEA (Európa, Stredný východ a Afrika). Nový portál prinesie užívateľsky priaznivé rozhranie a jednotné miesto pre obchodných partnerov, kde môžu získať podporu a všetky potrebné informácie. S novým portálom bude pre partnerov jednoduchšie získať ceny na zariadenia a vďaka tomu budú môcť promptne reagovať na zákazky. Investícia do nového portálu zdôrazňuje, že Lenovo sa venuje svojej stratégii „channel first“ a pomáha spájať všetky funkcie marketingu, kanálov, BP manažmentu a školenia v súvislosti s partnermi. Portál je centralizovaným miestom, kde obchodní partneri môžu získať prístup k personalizovaným  dashboardom, najnovším miestnym novinkám a správam, ako aj dôležitým podrobnostiam o účtoch. Nový portál od 4. novembra nahradí súčasnú sieť Lenovo Partner Network, čím sa počet stránok so všetkými potrebnými Lenovo informáciami zredukuje zo súčasných 30-tich na jedinú stránku. Nový systém prinesie partnerom dashboardy s individuálnymi, ako aj firemnými informáciami, cieľmi a výzvami na akcie, ktoré je možné prispôsobiť podľa individuálnych potrieb partnerov. Tiež obsahuje nový nástroj na co-branding pre jednoduchší spoločný marketing. Spolu s tým prichádza aj nový vyhľadávací nástroj pre marketing. So zameraním sa na poskytovanie vzdelávania v súvislosti s funkcionalitami pre obchod v regióne EMEA, marketing a ďalšie individuálne funkcie, portál partnerom ponúka možnosť navštevovať rôzne kurzy.

“Spustenie nášho nového partnerského portálu je dôležitým medzníkom našej stratégie pre obchodné kanály. Pustili sme sa do niekoľko miliónovej investície na prepracovanie nášho partnerského portálu, aby sme vytvorili systém, ktorý je najlepší vo svojej triede. V rámci našej stratégie ‘channel first’ sme portál úplne prepracovali a zmenili, aby sme našim partnerom v obchodných kanáloch ponúkali maximálnu podporu v podobe jednotnej, integrovanej platformy, ktorá umožňuje každodenne lepšiu interakciu, viac ponúk, viac marketingu aj biznisu”. vyjadrenie Neila Bervila, výkonného riaditeľa EMEA Channels.

3-Briefing-rooms_pic3

Zdroj: tlačová správa

09.10.2015

+