Microsoft oznámil, že nástroj Planner, ktorý je súčasťou služby Office 365, dostal viacero nových funkcií. Planner slúži na organizáciu a zefektívnenie tímovej práce, priraďovanie a sledovanie úloh, zdieľanie súborov a chatovanie o aktuálnom stave projektov.
Ide teda o vec, ktorá svoje opodstatnenie nájde vo firemnom a vzdelávacom segmente, preto je v rámci Office 365 ponúkaný len pre predplatiteľov plánov Office 365 Enterprise, Office 365 Business Essentials/Premium a Office 365 Education.
Medzi novinky, na ktoré sa používatelia môžu tešiť, spadá nový „kalendárový“ prehľad úloh, kde sú zobrazované všetky úlohy z rôznych projektov. Vzniknúť tak má lepší prehľad o jednotlivých termínoch, kedy je danú úlohu potrebné dokončiť. Prepínať je možné medzi prehľadom týždňa a celého mesiaca.
Pribudli aj nové možnosti pre filtrovanie a zoskupovanie úloh na základe nastaveného termínu dokončenia, priradených značiek a podobne. Zároveň je možné nastaviť upozornenie na blížiaci sa termín pomocou e-mailov.
Čoskoro, pravdepodobne v najbližšej aktualizácii, má pribudnúť aj prehľad využívajúci formát „iCalendar“, kde sa bude zobrazovať prehľad úloh na základe informácií zo spárovaného Outlook Kalendára a ďalších podporovaných klientov.