Mnoho ľudí o tom nevie, ale hoci Slovenská pobočka Microsoft Store vo svojej ponuke nemá zariadenia ako Microsoft Surface, Microsoft Band a podobne, napriek tomu sprostredkúva ich predaj. Informácia o existencii tejto služby nás zaujala, a tak sme sa rozhodli zistiť ako to celé funguje. Postup je veľmi jednoduchý, stačí zavolať na číslo slovenskej pobočky Microsoft Store, kde vás prepoja na zákaznícke centrum.
Potom je potrebné povedať, o ktoré zariadenia máte záujem a spomenúť pobočku, v ktorej je dostupné, a to aj v prípade, že ide o predobjednávku. Človek na druhom konci telefónu si overí dostupnosť daného zariadenia a informuje vás o cene a možnom termíne dodania. Nasleduje proces objednávky, ktorým Vás zamestnanec pobočky sprevádza krok za krokom. Platba sa však vykonáva počas objednávky.
Celá táto služba je bezplatná a za objednané zariadenia zaplatíte iba sumu platnú pre pobočku, z ktorej ho objednávate, neplatíte tak ani za poštovné. Objednávky zo Spojených štátov nie sú možné, k dispozícií sú ale všetky európske pobočky Microsoft Store. Dodacia lehota sa pohybuje medzi 5 až 7 dňami a za príplatok 13€ je skrátená na 2 až 4 dni. Pre vykonanie objednávky je potrebné vlastniť účet Microsoft a kreditnú kartu s povolenými platbami do zahraničia.
Záruka platí ako obyčajne, teda 24 mesiacov a v prípade problémov sa reklamácia rieši pomocou pobočky Microsoft Store, cez ktorú došlo k objednávke, v našom prípade tú slovenskú. Taktiež je možné do 14 dní zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu.