Americké filmové štúdio Legendary Entertainment stojace za trhákmi ako Pacific Rim alebo Warcraft, sa s Microsoftom dohodlo na spolupráci. Jej hlavným cieľom je zamerať sa na možnosti ako pomocou headsetu HoloLens prekonať hranicu medzi realitou a dianím na obrazovke. Podľa slov zástupcov filmového štúdia, je práve HoloLens ideálnym spôsobom ako filmové postavy priniesť do sveta interakcie, v ktorom žijeme. Postavy by vďaka rozšírenej realite pri pozeraní filmu mohli vyskočiť z obrazovky a pristáť priamo na stole diváka. V tomto ohľade má HoloLens potenciál filmy posunúť za hranicu 3D.
https://www.youtube.com/watch?v=LqMyidGQPRQ
Využitie technológie pre rozšírenú realitu vnesie do zábavného priemyslu nový dych a spoločnostiam umožní odlíšiť sa od konkurencie. Už teraz sa filmové štúdiá zameriavajú na spôsoby ako s použitím HoloLens vylepšiť produkciu filmov. Vďaka rozšírenej realite môže napríklad režisér vidieť celý svoj filmový set ešte pred tým, ako je vôbec postavený.
Potenciál HoloLens mnohí vidia aj v rozšírení filmového zážitku pre samotných divákov. Filmovým a televíznym štúdiam umožní vytvárať digitálne modely obľúbených postáv, s ktorými môžu fanúšikovia prostredníctvom headsetu manipulovať. Tieto modely by dokonca mohli použiť vo svojich vlastných krátkych videách, ktoré je možné zdieľať cez sociálne siete. Čiastočné prevedenie tomto nápadu sme mohli vidieť už pri premiére filmu Warcraft.