Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila spoločnosti Lenovo na Slovensku cenu Slovak Superbrands Award 2017. Ziskom ocenenia sa Lenovo zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky.
Ing. Vladimír Varzaly, Country Sales Manager, Lenovo Slovakia vyjadril nadšenie zo zisku ocenenia: „Slovak Superbrands je prestížne ocenenie a v silnej konkurencii na spotrebiteľskom trhu ho Lenovo získava druhý rok po sebe. Je odrazom vnímania značky zákazníkmi, čo je tá najhodnotnejšia odozva. Na jednej strane podporená inovatívnymi produktami a na druhej vynikajúcou prácou lokálneho obchodného a marketingového tímu. Aj podľa štatistík je Lenovo na slovenskom trhu už dlhodobo jasným lídrom v predaji osobných počítačov a tabletov. Veľmi dôležitý je pre nás trh so smartfónmi, kde v každom kvartáli roku 2016 sme mali najrýchlejší medziročný nárast predaja. Najdôležitejším kritériom úspechu je spokojnosť zákazníka a toto prestížne ocenenie úspech značky Lenovo na slovenskom trhu podčiarkuje.“
Ako funguje program Superbrands Award
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy. Tento program vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.