Začiatok predaja konzoly Xbox One X sprevádza postupné vylepšovanie rôznych hier, ktoré na tejto konzole môžu využívať dramaticky väčší výpočtový výkon než to bolo možné v prípade modelov Xbox One a Xbox One S. Do úpravy hier sa však musia pustiť jej tvorcovia a prostredníctvom aktualizácie ich vylepšiť. Akým spôsobom výkonný hardvér využijú pritom zostáva na nich. Pridať tak môžu podporu pre 4K rozlíšenie, HDR, modely vyššej kvality, prípadne sa môžu zamerať na plynulejší herný zážitok a hru optimalizovať tak, aby dosahovala stabilných 60 snímok za sekundu.
Počas prvého týždňa malo byť dostupných už 70 hier optimalizovaných pre Xbox One X, no fanúšikovia jedného zo súčasných hitov, hry Destiny 2, vôbec nevedeli, akých vylepšení sa dočkajú, napriek tomu, že hra sa na zozname „Xbox One X Enhanced“ objavovala už dlhšiu dobu. Vývojárske štúdio Bungie sa preto rozhodlo fanúšikov ubezpečiť, že Destiny 2 dostane pre najnovšiu konzolu od Microsoftu podporu 4K rozlíšenia a HDR, a to už 5.decembra po boku rozšírenia Curse of Osiris.
V súvislosti s hrou panovali obavy, že kvôli marketingovej dohode vydavateľa Activision so spoločnosťou Sony budú vývojári čiastočne obmedzení v tom, akým spôsobom sa môžu pustiť do vylepšení pre Xbox One X. Objavovali sa totiž správy, že Sony v rámci dohody požaduje, aby hra na konkurenčnej konzole nevyzerala lepšie ako na PlayStation 4 Pro.
Na základe aktuálneho vyhlásenia to ale vyzerá tak, že to neplatí a „Xboxáci“ sa vďaka vyššiemu výkonu dočkajú natívneho 4K rozlíšenia, zatiaľ čo PlayStation 4 Pro bude využívať adaptívne 4K rozlíšenie, čo znamená, že konzola si rozlíšenie prispôsobuje podľa aktuálnej záťaže, pričom zachováva stabilných 30 snímok za sekundu. V extrémne náročných scénach teda dochádza k dočasnému zníženiu rozlíšenia, aby sa zachovala plynulosť hry.