MojWindows

Pri hľadaní práce je dôležité značnú pozornosť venovať vytvoreniu dobre spracovaného a pútavého životopisu. Práve životopis zastupuje úlohu akéhosi prvého kontaktu s potencionálnymi zamestnávateľmi, ktorých rozhodne potrebujete zaujať, a to nielen svojimi pracovnými skúsenosťami, ale aj ich samotným spracovaním. Tvorba životopisu sa tak pre mnohých môže stať až strašiakom, no našťastie existujú rôzne možnosti ako si pri tom pomôcť. So svojim pomerne jednoduchým a účinným riešením prišla aj spoločnosť Microsoft.

Pre pomoc s tvorbou životopisu využíva prepojenie služieb Office 365 a LinkedIn, vďaka čomu do Wordu pribudlo rozšírenie „Resume Assistant“. Ten funguje tak, že používateľ si pri vytváraní životopisu zvolí pracovné pozície, na ktoré sa chce orientovať, na čo mu asistent vyhľadá dostupné príklady podobných životopisov zo služby LinkedIn. Na základe nich sa následne používateľ môže inšpirovať a vytvoriť si tak ideálne vyzerajúci životopis.

Rozšírenie navyše dokáže vyhodnotiť, ktoré zručnosti a znalosti sú pre požadovanú pracovnú funkciu potrebné, prípadne umožňuje vyhľadať priamo zamestnávateľov, u ktorých by mohol mať uchádzač šancu uspieť. Novinka je zatiaľ dostupná len pre predplatiteľov služby Office 365 zapojených do programu verejného testovania Office Insider. Po tom, čo integrácia prejde potrebným testovaním, sprístupnená by mala byť pre bežných používateľov.

Náš tip
Microsoft za neuveriteľných 26 miliárd kupuje LinkedIn, ide o obchod roka?

Zdroj: TheVerge

16.11.2017

+