Lenovo pred časom vyrukovalo s novým radom notebookov ThinkBook, ktoré v sebe majú spájať to najlepšie zo svetov ThinkPad a Yoga. Novinky sú už od začiatku stavané do pozície multimediálnych strojov s pracovným určením.
Skĺbenie dvoch, niekedy až protichodných, svetov síce malo predstavovať veľkú výzvu pri návrhu, no dnes sa Lenovo dušuje, že pri značke ThinkBook sa to skutočne podarilo a vznikla tým nová trieda notebookov. Lenovo pritom nové produkty cieli skôr skôr na mladšie ročníky, ktorým má imponovať „štýlový pracovný počítač, ktorý nesklame ani v oblasti výkonu“.
Ako hlavné body ThinkBookov sú vyzdvihované bleskové spustenie Windows, prihlásenie prostredníctvom odtlačku prsta, svižný multitasking, podsvietená klávesnica so správnym odporom a zdvihom či 13-palcový FHD displej s technológiou Dolby Vision HDR.
K tomu sa pridáva 11-hodinová výdrž batérie, systém rýchleho nabíjania, ktorý batériu za hodinu dobije na 80%, ale aj spomínaný výkonný hardvér – najnovšia 8. generácia procesorov Intel Core i7, až 16 GB RAM a až 512 GB rýchle SSD úložisko.
Gény legendárnych ThinkPadov sa majú prejavovať primárne v oblasti bezpečnosti – jednostupňová autentifikácia a zapnutie pomocou dotykového snímača odtlačkov prstov, diskrétny modul TPM 2.0 pre zabezpečenie systému Windows 10, šifrovanie používateľských údajov a taktiež kryt webkamery ThinkShutter pre ochranu súkromia.
Reklamná kampaň s Jánom Gorduličom
Vyzerá to tak, že Lenovo rozbieha marketingovú kampaň, ktorou chce svoju novú značku dostať do povedomia verejnosti, a to aj v našich končinách. Slovenská pobočka už dlhší čas spolupracuje so stand-up komikom a moderátorom Jánom Gorduličom, ktorý patrí medzi veľkých fanúšikov ThinkPadov, a vzhľadom na doterajšiu spoluprácu by ho snáď bolo možné označiť aj za „ambasádora“ pre notebooky Lenovo. Nebude tak žiadnym veľkým prekvapením, že práve Gordulič je tvárou nových reklamných spotov.